1. Hier een menu du Chef geboekt via Groupon. Het is een leuk restaurant aan een jachthaven , midden in de polder rond IJsselstein. Je wordt er netjes ontvangen en naar je plaats gebracht. Op de tafel staat een menu, zodat je weet wat je gaat eten. Je kunt doorgeven als je iets niet lust of mag en dan wordt er een alternatief voor gezocht. Het eten liet niet lang op zich wachten en was van uitmuntende kwaliteit. De smaakcombinaties zijn zeer goed bij elkaar gezocht. Ondanks dat de chef het menu samenstelt en je niet van de kaart eet, hebben we hier een bijzondere dinerervaring gehad. De bediening is alert, maar nooit opdringerig of afwezig. We hebben er een tussengang extra bij genomen. Dit was een uitstekend bereide vis. De (rode) huiswijn is niet bijzonder, maar drinkt makkelijk weg, voor mensen die meer willen is er een wijnarrangement beschikbaar tegen meerprijs. De drie gangen verraste telkens qua smaak en het dessert was een erg lekkere afsluiter.
    Wij gaan hier zeker terug.