Op dit adres zit nu: Déli Deluxe

1. Wij zijn er laatst geweest. Ze waren open vanaf 10 uur, en wij kwamen er rond 11 uur. Het personeel stond te kletsen en er waren geen andere klanten. Overal op de grond lagen nog etensresten van de dag ervoor, tafeltjes waren vies, menukaarten plakte en lagen op de banken ipv in de houder op de tafel etc. We hebben besteld en kregen vrij snel ons drinken. We bestelden beide een warm gerecht (broodje met omelet en een sandwich Jambon) en na een kwartiertje werd het omelet gebracht "En de rest komt er zo aan". Zo'n 10 minuten later werd het andere gerecht op de balie gezet en belde (met zo'n "het is klaar" belletje) de mevrouw die het gemaakt had. Het meisje in de bediening nam ruimschoots de tijd voor andere klanten waardoor mijn broodje 5 minuten daar op de balie heeft staan afkoelen (en het ei was nu natuurlijk sowieso al zo goed als koud) en ik ben het uiteindelijk zelf gaan halen omdat zij nog steeds geen aanstalten maakte het te komen brengen (op mijn weg van de balie naar het tafeltje heeft niemand me aangekeken, denk zelfs dat ze het niet gemerkt hebben). Wellicht begrijpelijk als het enorm druk was, maar inmiddels waren er maar 2 andere tafeltjes bezet.

Toen ik wilde afrekenen vroeg ik voor de punten op mijn klantenkaart, en zei er meteen bij dat ik die verrekend wilde hebben met de rekening, net als de 2,50 borg voor het pasje. Het meisje waar ik het aan vroeg wist niks van die kaart af en ging het vragen. De mevrouw (bedrijfsleider?) riep me zo ongeveer erbij "Is dat van jou? Ja dat gaat nu even niet, dat moet via de telefoonlijn en dat duurt een uur dus daar heb ik nu echt geen tijd voor". Waarop ik zei dat ik ook m'n borg van 2,50 terug wilde omdat ik mezelf hier niet meer terug zie komen, waarop ze zei dat als ik het pasje niet meer wilde ik het gewoon kon inleveren. Ooo, ik wilde ook m'n borg terug.. Ja dan moet ik daar maar een volgende keer voor terug komen. Is toch te gek voor woorden?! In de tijd dat we daar zaten kwam er meer personeel binnen druppelen, maar ook geen van die mensen heb ik een tafel zien afpoetsen of een dweil zien pakken. Het eten is er best lekker, maar de verzorging van het restaurant en het personeel is uitermate slecht!

5,3