Op dit adres zit nu: De Kompaan

1. Erg vriendelijk personeel. De jongens in de bediening deden erg hun best, jammer dat het zo slecht georganiseerd is. Het was behoorlijk rustig toen wij er waren, met het gevolg dat ons door drie verschillende bedienden om de 5 minuten werd gevraagd of alles nog naar wens was en of we nog wat wilden bestellen. Totaal geen communicatie, zo leek het. Het eten was redelijk, maar niet in verhouding tot de prijs. Gebakken aardappeltjes die we erbij kregen waren erg karig, voor een grote eter zeker niet voldoende. De gekookte groenten (prei) waren waterig. Toiletten waren niet schoon en het toiletpapier was op. De grootste blunder vond ik nog wel de eigenaren die met een halve fles bier dwars door de zaak naar buiten liepen om te gaan roken (kan dat niet achter?). Aan het eind van de avond moesten we bijna 100 euro afrekenen voor twee volwassenen en twee kinderen. Geen probleem als alles top is, maar nu echt niet in verhouding.

3,7