Op dit adres zit nu: De Kompaan

1. Rond 17.00 uur even naar binnen met z'n drieën om een drankje te doen, maar er werd ons al gauw duidelijk gemaakt dat alle tafels gereserveerd waren en dat we weer moesten gaan. Er waren nagenoeg geen gasten aanwezig en een drankje aan de bar kan toch altijd?? Zeer ongastvrije, onsympathieke gastvrouw. We hebben al vaker slechte ervaringen gehad bij bikken en slaan dit restaurant nu definitief over!

1. Beste recensie schrijver u bent ons restaurant ingekomen om dat u iets wilde drinken dat is nooit een probleem Uw dochter wilde naar de speelzolder en u wilde u dranken meenemen naar deze speelzolder
    De regel in ons restaurant is duidelijk er word op de speelzolder geen alcoholische dranken meegenomen wij vinden het niet passend dat dit op een speelzolder word genuttigd.
    U bent toen naar boven gegaan met uw dochter nog een regel in ons restaurant op de speelzolder mogen zich geen volwassen ophouden Wij garanderen de veiligheid voor onze kinderen van de gasten en hebben een begeleidster
    Andere ouders vinden het niet prettig als er vreemden mensen bij hun kinderen zijn
    Ook hebben wij geen bar waar aangedronken kan worden Het restaurant was helemaal volgeboekt en we hadden nog een tafel voor 3 personen ik ben naar boven gegaan naar de zolder waar u beide met uw dochter op de speelzolder plaats hadden genomen op de plek waar kinderen tekenen en u deze tafel aangeboden omdat er een reservering binnen kwam
    Omdat u zelf zei dat u niets wilde heb ik u gevraagd de speelzolder te verlaten omdat deze een onderdeel is van ons restaurant en niet een op zich staand iets u moet begrijpen dat wij de speelzolder als extra service naar onze gasten hebben en niet voor volwassenen met kinderen gebruik van te maken terwijl deze niet in ons restaurant eten
    U bent heel boos weg gelopen en heeft vervolgens een recensie geschreven op eetnu waar u ons eten ook beoordeelde op een 1 dat dit niet klopte kunt u zien dat deze cijfers zijn weg gehaald
    U heeft daardoor onze service een 1 gegeven maar ik hoop dat u begrijpt dat wij niet mensen die geen gasten zijn van ons restaurant gebruik kunnen laten maken van de speelzolder Dat wij een restaurant zijn en bij ons aan de bar geen consumptie word genuttigd er zijn geen eens barkrukken aanwezig
    Ook mogen er geen volwassen op de speelzolder de speelzolder is er voor de kinderen van onze gasten die in ons restaurant iets komen nuttigen dit is een regel in ons gastvrijheid concept en er worden zeker geen dranken genuttigd door volwassenen op de speelzolder
    Barbara

2. Erg jammer dat alles verdraaid wordt ten gunste van de dame in kwestie, het is voor ons een reden om nogmaals uit te leggen dat: Wij inderd met onze dochter van 7 jaar binnenkwamen om een drankje te doen, aangezien mijn dochter bekend is met de speelzolder onder toezicht vanwege dat we er eerder zijn geweest. Toen wij de borrel kwamen doen, werden wij zeer netjes ontvangen door een enthousiaste en kindvriendelijke, jonge man uit (denken wij) de bediening, wij hebben hem meteen gevraagd bij de deur of het mogelijk was een drankje te doen. Dat was geen enkel probleem.. Wij liepen mee met onze dochter om daarna zoals afgesproken met de jonge man, een drankje te nuttigen in de zaak zelf. Toen mijn dochter net boven was werd ons verteld door de jonge man dat de oppas zo kwam met haar eten, dus we zeiden dat onze dochter zich wel red en ze rustig aan kon doen.. Onze dochter vroeg ons terwijl we haar jas uitdeden of ik een olifantje wou tekenen, om vervolgens zoals afgesproken onze dochter in het gezelschap te laten bij overigens een super lief oppasmeisje van bikken. Maar toen kwam ineens de dame halverwege trap vertellen dat ze geen plek had voor ons, en dat de jonge man het had toegezegd zonder te overleggen met haar. Terwijl we dezelfde dame nog hebben verteld na binnenkomst toen we u passeerden wat de bedoeling van onze komst was...? U zei dat er zojuist eters waren gekomen, en dat de rest volgereserveerd was... Dus met andere woorden.... We hebben netjes goedendag gezegd bij vertrek maar het ging ons niet in bijzonder om iemand af te vallen, want slecht praten is zo makkelijk. Daarom in deze versie ook de positieve punten belicht. Maar we houden het graag bij de waarheid, we schrijven graag recensies omdat we ons zelf ook vaak even hierin verdiepen alvorens wij gaan eten bij een voor ons nog onbekend restaurant. Het is jammer dat deze mevrouw het niet oplost met de klant zelf en ter verdediging gaat schrijven op een negatieve recensie. Dat is voor ons een reden om het vanaf nu hierbij te laten, want wij doen niet mee aan het eventuele vervolg hiervan.. Wij wensen iedereen veel eetplezier daar, en ik hoop dat de dame in kwestie dan veranderd van aanpak door de klant een heel simpel alternatief te bieden. De manier waarop je iets brengt kan erg veel uitmaken, en wij liepen daardoor met een raar gevoel deze zaak uit. Dat was alles... We blijven onze mening echter wel geven via recensies bij eet.nu aangezien we er zelf ook veel baat bij hebben.

3. Het is ook niet mijn bedoeling een discussie met u aan te gaan ik heb u de regels van het restaurant uitgelegd
    Van deze regels word niet afgeweken het gaat niet om u persoonlijk maar wij moeten onze regels handhaven vooral omdat er veel kinderen in ons bedrijf komen.
    De begeleidster was aanwezig en helaas kon ik u geen tafel aanbieden u bent binnen gekomen met kunnen we een drankje nuttigen op zolder en misschien gaan we later wat eten daarom ben ik naar boven gegaan omdat het enigste tafeltje dat wij die avond nog open hadden op het punt stond te worden gereserveerd en wij u deze dan niet meer konden aanbieden
    En kwaad schrijven kan altijd u had dan ook ons eten als 1 bestempeld terwijl u niet heeft gegeten.
    Ik ben niet onvriendelijk tegen u geweest zakelijk en duidelijk , vaak word het als onvriendelijk afgedaan als mensen feedback krijgen die niet gehoord wilt worden
    U vond de jongen uit de bediening heel vriendelijk dat is hij zeker en ook heel goed in zijn werk.
    Dat neemt niet weg dat ik u op de hoogte moest brengen van de regels en van de tafel die werd gereserveerd
    En dat wij geen mensen op de speelzolder kunnen laten blijven die in ons restaurant niets gebruiken kan bedrijfstechnisch gewoon weg niet
    Ook bij Bikken hoe kind en gast vriendelijk we altijd zijn moeten de kosten verdiend worden
    Vriendelijke groeten
    Barbara