1. Met een grote groep gaan uiteten, maar het viel mij enorm tegen. Zeer jonge, onprofessionele bediening. Werden geen dienbladen gebruikt, maar alles werd zowat een voor een gebracht. Mijn drinken was alweer op toen iedereen eindelijk zijn drinken had. Ze zijn duidelijk niet gewend om te werken met grote groepen en bezuinigen graag op personeel. Mijn uiensoep was zo gepeperd dat ik hem terug heb laten brengen al moest het meisje wel even vragen of dit mocht? Er werd niet gevraagd of alles naar wens was. Toen ik de bediening vertelde dat mijn vlees doorbakken moest zijn i.v.m. mijn zwangerschap kreeg ik als reactie "Dat hebben ze mij niet verteld hoor?" De rode wijnsaus was erg waterig en de groente leek niet vers. Ik vind het jammer en zonde, want uiteindelijk was het een behoorlijk bedrag dat we moesten betalen en tegenover de kwaliteit die ons erg tegenviel.