1. mbc-stein@hotmail.com

Op vrijdagmiddag rond 12.30 uur met 2 personen hier een lunch / kleine kaart genomen. Allebei keuze sateh varhenshaas met frites en salade voor 15 euro pp. Bediening ( jongeman ) was perfect . Vroeg hoe gebakken wij het vlees wilde hebben ( rare/medium/well done ) of de saté saus ernaast of erover wilde hebben. Perfect gepresenteerd en er werd gevraagd of alles voldoende was. Kwaliteit vlees erg goed ! Hoeveelheid meer dan voldoende. Conclusie : kwaliteit versus prijs enorm goed. De gastvrouw was aanwezig en hield alles in de gaten. Schone toiletten . Bij afrekenen werden wij een plezierige dag toegewenst en tot een volgende keer. Voor deze prijs /kwaliteit mag deze saté uitgeroepen worden tot de beste van Arnhem en Oosterbeek. ( bij 5 restaurants in Arnhem geprobeerd maar die halen het niet bij deze van het Grand Cafe ! ) Toos ( lees ik nu de eigenaresse ) Ockers bedankt ! ( geen bekende van ons ! )