in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. Fam. Kaya

Wij hebben onlangs onze bruiloft gevierd bij de Postkoets en hebben het bijzonder na onze zin gehad op deze voor ons zo belangrijke dag. Bij de bespreking voor onze grote dag hadden we al meteen een goed gevoel en dat gevoel is voor 200 procent waar gemaakt. Het was echt een super bruiloft. Eten, drinken alles top. En niet alleen het eigenaarskoppel verdiend een dikke pluim maar zeer zeker ook het bedienend personeel. Echt helemaal top en heel erg vriendelijk, iets wat in de horeca een vanzelfsprekendheid moet zijn maar dat helaas tegenwoordig niet altijd meer is. Hier was het echter wel top. Nogmaals bedankt daarvoor. En tot slot natuurlijk voor ons als jong echtpaar in deze crisis tijd alles voor een prima prijs. Sjoerd, Anniek en personeel nogmaals super bedankt voor ons en we komen graag binnenkort nog een keer gezellig wat eten en drinken. TOP.