1. Ziet er op de site beter uit dan het is. Het eten viel ons tegen. Bevroren carpaccio, niet vers, geen groente alleen een mager saladetje. Klein stukje tournado die niet echt lekker zacht was en fors in prijs van 24,00 euro. Het dessert bestond uit soesjes met ijs, getverdegetver... een paar oude keiharde uit de vriezer ontdooide soesjes met een rare muffe smaak gevuld met ijs en veel te veel chocosaus. Echt niet vers (geen verse slagroom maar uit de makkelijke spuit, bah). De bediening vonden wij ongeïnteresseerd. De kaart is bijna niet te lezen omdat het restaurant erg donker is en omdat de kaart in te kleine lettertjes is getypt. Niet aan te raden dus!
    PS. Er zijn altijd mensen die hun jas mee willen nemen het restaurant in... misschien moeten de eigenaren hier een beetje rekening mee houden ipv commentaar te geven! Geen klasse, meer het niveau van een veredelde snackbar.

5,1