1. Tijdens onze laatste verblijf in Cadzand in Kerstvakantie besluiten wij dit leuke tentje nog een kans te geven, vooral omdat wij er heerlijk gegeten hebben en de Kerst aankleding van het terras fenomenaal was. Dat kun je niet zeggen van alle zaken in Cadzand.

Bij binnenkomst om 19 uur blijkt de zaak zo goed als vol te zitten. Na wat verschuivingen van tafels kunnen wij er ook tussen met 4 personen. Deze keer is de ober heel attent en vriendelijk (zoals het hoort). Eten is er wederom top, ruime porties voor een schappelijke prijs.

Vorige recensies van fam Joosten

• Twee keer geweest in dit op zich wel leuk restaurant.Eten is er werkelijk helemaal top,verse producten van uitstekende kwaliteit.Dit was ook de reden dat wij voor tweede keer terug kwamen.Bediening is er uitermate slecht vooral tweede keer.Onkundige ober die helemaal geen oog heeft voor zijn vak of klanten.Doet veel afbreuk op het goede werk van keuken brigade.Wij komen er in elk geval niet meer terug.