1. Slecht! Slecht! Slecht!

Meiden hebben totaal geen oog voor de klant en absoluut geen verstand van zaken. Wanneer je staat te wachten wordt je bestelling rustig vanaf 3 meter verderop (al hangend met de ellebogen over de toonbank) opgenomen op een kladje. Jammer dat de baas zelf (over wie we toch goede dingen horen) geen kundig personeel aanneemt voor de momenten dat hij er zelf niet is.

Eten was belabberd. Patat veel en veel te zout, na al een tijd zitten met de rest van het eten werd nog even medegedeeld dat een deel van de bestelling toch nog later kwam. Uien in de berenhap niet gaar, hamburger niet gaar, pindasaus waterig, voor 5 euro patat later meegenomen naar huis, omdat daar nog mensen zaten te wachten op eten en achteraf buiten zagen we pas dat dit wel een heel zielig klein beetje patat was (bij Alle! andere patatzaken in de stad krijg je voor 5 eu. dubbel zoveel of meer).

Tijdens het eten nog live getuige geweest van een klant die verkeerde patat bij zijn bestelling kreeg en toen hij het aangaf hadden de meiden weinig anders te melden dan "oh... ja... tja... oh...", waarop na een ongemakkelijke minuut de klant maar aanbood de verkeerde patat mee te nemen. Werd nog even achter hem aan geschreeuwd terwijl hij al bij de deur stond dat er toch wel een extra kipkorn bij zat.

Een aantal maanden terug hier ook al eens geweest en vreselijk teleurgesteld door eten uit oud vet en ook slechte kwaliteit. Helaas er vandaag achter gekomen dat het niet verbeterd is, enkel achteruit gegaan. Jammer, wij komen hier zeker niet terug!

Een van de slechtste cafetaria ervaringen uit mijn leven.

1,5