1. Gemengde gevoelens bij Happy Italy. De prijzen van de pizza's vallen mee en ze zijn onwaarschijnlijk groot. Dat lijkt positief. Echter, de tomatensaus ontbreekt vrijwel, er is nauwelijks iets te ontdekken. De rest van de ingrediënten is qua smaak nou niet echt bijzonder. Daar komt bij dat deze ingrediënten soms in belachelijke hoeveelheden op de pizza liggen, zoals de rucola. De bediening is prettig en de locatie is ook leuk, het is gezellig binnen. Toch verlangt mijn maag niet terug naar Happy Italy.

1. Hoi Rob en Els,
    Het zou natuurlijk mooi zijn als recensies helpen e.e.a. te verbeteren. Het lijkt me echter ook afhankelijk van de keuze die je maakt, wat wil Happy Italy? Even gechargeerd: een vreetschuur of toch wat meer verfijning?
    Ik vond het jammer deze recensie te moeten schrijven want het is een prima zaak met potentie. De pizza was wat ingrediënten betreft erg uit balans, met weinig aanpassingen kan dat beter. Bodempje nog iets dunner - hou je meer deeg over - en het beleg meer in balans. Met een klein beetje moeite zou je zo in de buurt van de 7 of 8 terecht kunnen komen wat pizza betreft.