1. fijnproever

Tja ieder heeft zijn eigen idee over een goed restaurant, maar ik vindt het zeer Nederlands om niet te willen wachten op je eten, als je wil dat het vers bereid wordt, dan wacht je inderdaad wat langer op je eten. En als het dan ook nog eens zo goed bereid is en zo smakelijk wordt geserveerd als ik ervaren heb bij latino dan klaag ik niet! Ik ben het met degene eens die schrijft dat je rustig met je gezelschap wat kunt kletsen en daarna ook alle tijd hebt om op je gemak te eten, zonder dat personeel je naar buiten kijkt, dan heb ik een hele fijne avond. Italianen nemen de tijd voor het eten, maar ook voor de gezelligheid die er voor af gaat, dat hoort bij het uit eten, de Italiaanse manier van leven, maar nogmaals ieder zo zijn eigen idee. Wij waren in ieder g eval zeer tevreden over latino!

grazie Franco