Op dit adres zit nu: Waddengenot aan Zee

1. Ate Reitsma

Wat een waardeloze afsluiting van een geweldige zondag! Zondag 12 januari 2014, na een mooie dag wandelen langs de kust even een lekkere kop chocomelk en een appeltaartje halen bij dat mooie restaurant met zicht op de Waddenzee. De dame van de bediening had het erg druk met SMS'en o.i.d. en zei dat we maar een plaatsje moesten zoeken. In het achterste deel zaten meerdere mensen en we vonden een mooi stekkie aan het raam op fauteuiltjes. Tot mijn verbazing zag ik na 5 minuten een groep mensen opstaan die een lege tafel achter lieten. 2 minuten later nog een groep en daarna nog een groep... Na 20 minuten was er nog niemand bij ons geweest voor het opnemen van de bestelling. Ook wij zijn toen maar weggegaan. Ik heb ze nog wel even bedankt voor de goede zorgen. De Sms'ende juffrouw zei alleen nog: "Ja, excuses" en liet ons gaan.

Ate Reitsma
    Stiens