in Assen

(H)eerlijk eten voor een eerlijke prijs

1. Andrea en Marco

Een hele avond lang volkomen genegeerd door de twee man personeel. Waar aan de tafels om ons heen continu werd gevraagd of er nog een drankje gewenst was hebben wij 20 minuten met lege glazen gezeten. Menukaart worden uitgegeven, maar bestellingen niet opgenomen. Bestek en lege borden worden ook veel te laat opgehaald, terwijl het beslist niet druk was en het restaurant absoluut niet groot is. Al bij binnenkomst duurde het opvallend lang tot we naar een tafel werden gewezen. Een klein misverstand over het voorgerecht zorgde voor extra kosten.
    We voelden ons zeer ongewenst, vooral omdat alle andere bezoekers van het restaurant op hun wenken werden bediend. Tegen ons is geen woord te veel gezegd. Onze lege borden op het einde van de tafel neerzetten was nog een onvoldoende teken om te komen afruimen en ons te vragen om een dessert.
    Ondanks ons nare gevoel wilden wij toch een toetje bestellen. We kregen de menukaart en vroegen hier een kop thee en koffie bij. 25 minuten later zijn wij nog steeds niet geholpen, ondanks de menukaarten op de rand van de tafel, ondanks lege glazen en ondanks ons eerder aangegeven wens van een dessert.
    Op de bon was uiteindelijk ook nog de wijn dubbel aangeslagen waardoor we daarvoor ook nog terug moesten.
    Op de weg terug naar huis geconstateerd dat we ons zeer ongewenst en genegeerd hebben gevoeld. Een onaangename ervaring, zeker omdat we er door de goede recensies erg naar uit hebben gekeken.
    Het eten zelf daarentegen was erg smakelijk, daar kan niets over gezegd worden. De maaltijd is ook keurig aangekleed met bakjes groente, aardappelen en frites.