1. Wij zijn gisteren met een grote groep uit eten gegaan bij dit restaurant we hadden er wel een bepaalde verwachting van. Ontvangst was vriendelijk, we moesten eerst van een klein menu bestellen omdat we met 15 personen waren, maar uiteindelijk konden we van de gehele kaart. Het vlees was van goede kwaliteit, helaas te weinig op smaak gebracht, een wat saai totaal. Enkele hadden de Ossenhaas besteld, een hogere prijs gerecht. Erg jammer vond ik de karigheid aan garnituren, 3 koude sausjes die in combinatie met de Ossenhaas niet echt tot het recht kwamen, een puntzakje met frietjes en een bakje koolsalade. Een keer werd er een kindergerecht uitgeserveerd terwijl er duidelijk gewoon een volwassen portie was besteld, er werd niet gekeken naar wat wij uiteindelijk met het gerecht wilde maar er werd nog een kinderportie bezorgd en berekend. Beetje jammer dat het gerecht niet werd berekend naar een volwassen portie en dat we er zelf om moesten vragen, het was toch een verschil van bijna 5 euro. Al met al een heel sfeervol restaurant maar het eten was saai en karig terwijl er met de kwaliteit die het vlees heeft zoveel meer mee kan worden gedaan. Vreemd is ook dat er bij deze prijzige gerechten alleen maar een puntzakje frietjes word geleverd, alle garnituren waren tegen meerprijs te bestellen. Per persoon waren we over de 40 euro kwijt, daarvoor kun je wel wat verwachten. De saus die we bij moesten bestellen werd zonder lepel uitgeserveerd, lastig verdelen en ook weer in een karige portie. Heel jammer.. een heel sfeervol restaurant waar je toch een bepaalde verwachting krijgt. Misschien toch nog een keertje als ik in de buurt ben maar dan wil ik wel waar voor mijn geld .

3,3