Op dit adres zit nu: Lounge 8

1. Tot nu toe het beste wokrestaurant in Arnhem en omgeving. Van de bediening kan je niet heel veel zeggen, ze begeleiden je naar je tafel, maar drankjes (fris, bier en wijn) mag je zelf halen en inschenken. Keuze uit warme gerechten en wok ingrediënten is erg ruim. Als enige wok restaurant een ijsbuffet. Jammer dat men niet erg veel aandacht besteed aan het tijdig aanvullen van sauzen en slagroom bij het dessert. De sfeer is goed, alleen achter het gordijn (voormalige rookvrije zone) zit je niet echt gezellig.
    Waarschijnlijk moet je vragen om een plek waarbij je grandioos uitzicht hebt over het Velperplein, de bediening biedt dit niet uit hen zelf aan. In het weekend is er meer keuze uit verschillende gerechten dan door de week. De sauzen zijn goed, alleen persoonlijk te weinig echt lekker "pittige woksauzen". De prijs is zeer acceptabel voor wat je er voor terug krijgt. Sinds de opening al regelmatig wezen eten en tussentijds verschillende wok restaurants uitgeprobeerd, maar telkens komen we weer tot de conclusie, dat je hier absoluut het beste eet ten opzichte van de restaurants die we tot nu toe hebben geprobeerd.