Op dit adres zit nu: King of India

1. Patty Beekman

Afgelopen zaterdag had ik gereserveerd om 20.00 uur. Toen ik en mijn vriend aankwamen kwamen we ons melden en moesten we bij de bar plaats nemen. Na tien minuten kregen we een plaatsje aangewezen en kregen we de kaart. We hadden meteen een keuze gemaakt en hadden dit doorgegeven. We hadden alleen een hoofdgerecht besteld. Ik had de mixed Nostalgy besteld en vroeg of dit misschien een beetje aan de rode kant gebakken kon worden. Dit was allemaal geen probleem. We moesten schandalig lang wachten op ons hoofdgerecht. We kregen het pas om kwart voor tien!! Ik ging er vanuit dat we tenminste een drankje van het huis konden krijgen maar ook dit was niet het geval. Ook was mijn vlees doorbakken. Ik had geen zin om het eten weer terug te geven want na twee uur wachten had ik wel trek! Ik had ook het gevoel dat ze niet echt naar ons omkeken vanwege onze groupon bon?? We betalen er uiteindelijk gewoon voor en zelf vind ik dat iedereen hetzelfde behandeld kan worden in een restaurant. Na het hoofdgerecht had ik duidelijk gemaakt dat ik dit niet vind kunnen. Uiteindelijk kregen we een bon van tien euro korting voor de volgende keer als we een 3-gangen menu nemen met tenminste 2 personen. Van deze bon ga ik geen gebruik maken.