1. andrew zelf

2x wezen eten...
    De eerste keer: Duurde een eeuwigheid voor het eten er was. Er liep vrouw in de bediening waaraan je kon zien dat ze veel ervaring had, maar de rest… Eten kwam (na 1,5uur) en was te gaar of smaakloos. Bediening liet de vuile glazen en lege flesjes gewoon op tafel staan, totdat wij vroegen of wij de glasbak van de avond waren. Onder het mom van, iedereen verdient een 2de kans...
    De tweede keer: Het was rustig dus de bediening kon het bij beunen. Broodjes waren er niet meer dus dat viel gelijk al vies tegen. Dan maar (even) wachten op de garnalenkroketten. Die waren nog koud van binnen! KOM OP MAN! Als je al niet kan frituren?! Dan maar snel naar het hoofdgerecht. Doe mij maar lekkere ossenhaas en dan lekker rood van binnen, want dan komt de smaak echt tot z'n recht en heeft je tong ook een feestje! Rood dus…Helaas het was doorbakken! Jammer weer.

De sfeer is wel goed en de inrichting is ook leuk. De prijzen zijn ook goed te doen, maar wij betalen voortaan wel een paar euro meer, zodat we echt kunnen genieten van een goede maaltijd, maar niet hier! Wij komen hier niet meer.

Wellicht dat u een betere ervaring heeft? Laat het weten, want dan wil ik het heel misschien nog een kans geven. Alles moet je zelf ervaren en niet uitgaan van de mening van anderen!

Succes!

3,4