1. inge 23 punten

Leuke zaak qua inrichting, men probeert het eten leuk en origineel op te dienen (friet in zakje in houder, brood in papierenzakje bij een omelet), maar het lijkt allemaal achterhaald en komt knullig over.

Wij hebben op de laatste minuut nog gereserveerd voor 7 personen op zondagavond en konden nog makkelijk terech.
    Dit is super.
    We hebben om 19.45 ons eten besteld en om 20.45 kregen we dit.
    Wij vonden dit lang wachten helemaal nadat we zagen dat de andere 2 tafels zelfs hun nagerecht al hadden gehad en ze dus maar 7 gerechten hoefden te bereiden, maar het was wel lekker.

De bediening probeert vriendelijk te zijn, maar komt bot en beetje vreemd over. De manier van communiceren is heel knullig.

Als ze het gerecht serveren zeiden ze tegen 2 mensen van onze groep pas op het bord is heet en doordat ze niet omliepen maar over de tafel aanreikten vroegen ze kunt u even aanpakken.. het is een heet bord dan geef je het toch niet aan!

Eindconclusie: Lekker eten als je veel tijd hebt en je je niet stoort aan lang wachten en knullig personeel.

4,3