1. Met kerst zijn we daar met onze familie wezen eten, maar wat was het slecht zeg, en dat voor €32,50. Het enige wat ze voor de kerst serveerden was zeepaard en konijnenbroodjes. De kaart zoals hiervoor ook al iemand aangaf werkte totaal niet. Je mocht uit 5 rondes kiezen, maar doordat alles zolang duurde kwamen de meesten van ons niet verder dan de eerste ronde. Kan zeggen hier gaan we nooit en nooit meer terug . En allen die ook in die tent zaten waren aan het klagen, maar de eigenaresse deed net of haar neus bloedde. Deze tent zal in velen ogen het jaar 2015 niet redden als restaurant! Geen aanrader dus en jammer van het geld! Jullie moeten je schamen om zo met de mensen om te gaan.

Vorige recensies van ruud Salemink

• Wij zijn er een tijdje terug geweest en het viel ons erg tegen. Personeel is er genoeg maar zijn erg onervaren.
    Op de vraag wat op het menu staat wist men geen antwoord te geven. Ook de formule met de kaart werkt niet naar behoren. Friet voor de kinderen lag er niet en kon nog gebakken worden.. Lang moeten wachten op vers stokbrood, meer dan een uur. Er waren velen met ons die daarover wat zeiden. Kruidenboter werd slordig gereserveerd. Een stuk rol werd er maar neergelegd. Bakken bij het ijs waren niet schoon. Wat er aan eten was, was te eten. De opscheplepels waren veel te warm waardoor ons kind er zich aan heeft verbrand. Al met al valt hier nog veel te leren om een goede referentie te krijgen ..

6,7