Dit is een oude vestiging en vermelding van Gossimijne. Volg onderstaande link voor de juiste vermelding.

Op dit adres zit nu: Bistro Gossimijne

1. Gisteren (tweede kerstdag) zijn we met de hele familie (15 personen) uit eten geweest bij Gossimijne in Oss.
    Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. De jassen werden aangenomen en we konden plaatsnemen.
    We kregen 4 schalen brood met resp. kruidenboter, dipsaus en kruidenolie. Daarna konden we bestellen; 2 gerechtjes per keer en dat onbeperkt. Al snel kwamen de gerechtjes en het smaakte super. Iedereen (behalve de vegetariërs onder ons ) was het er over eens; de beef Buffalo en de saté waren uitmuntend. Voor de vegetariërs was er genoeg keuze. Ook aan speciale wensen was voldaan. En dat op zo'n drukke dag als tweede kerstdag!! Ook het dessert was groots!! De bediening was vriendelijk. En dit alles voor maar 29,90.
    Mede dankzij Gossimijne in Oss hebben we een hele leuke kerst gehad. Bedankt daarvoor!!
    We zullen zeker terug komen.
    Ik kan iedereen dit restaurant aanbevelen.