Op dit adres zit nu: Rose's Next Door

1. Danie & Ray

In de zomer hebben wij hier een drankje gedaan op het terras. De bediening was geen succes. We zijn smooth binnengehaald maar hebben daarna een halfuur gewacht tot we zijn bediend. Het brengen van drinken en nachos duurde ook erg lang.

Toch vond ik het eten en drinken voor herhaling vatbaar dus hebben we het nog eens geprobeerd voor een diner. Nu was de bediening wel erg vlot en betrokken. We konden zo verplaatsen naar een romantische plek en daarna is een andere oplettende ober onze paraplu komen brengen.

De gerechten zijn best toegankelijk met een goed afgestemde smaak. De huisgemaakte frisdranken zijn ook een aanrader.

Binnen is het verder cosy en sfeervol ingericht. Met echte candlelights, gezellige banken, het interieur en de muziek voelt het erg mexicaans. Je kan ook aan hoge tafels zitten.

Kortom ze hebben zich wel verbeterd wat betreft de snelheid. We zijn nu erg tevreden!