1. Was gezellig aangekleed tijdens de kerst, goed georgeniseerd, ze gaven je de tijd met eten. Het eten was minder, ver onder de maat, tegenvaller. Voorgerecht fruitspiesje 4 erg kleine stukjes fruit, tomaten soep was een te sterke tomatenpuree waar verder niks in zat. Hoofdgerecht smaakte redelijk alleen de groente waren niet warm. Nagerecht was het lekkerst was lekker ijs. Kwaliteit / prijs verhouding duur, je betaalt voor het gene wat je krijgt 35,95. Ik heb er nu 2 keer gegeten, de eerste keer was het eten beter. Groetjes Mark

5,7

1. karin
    Van restaurant

Beste Mark,

Jammer om te horen dat het eten niet naar wens is geweest. Wel wil ik hier graag op reageren. Het menu dat je omschrijft van kerst is het kindermenu voor kinderen tot 12 jaar voor 16,95 in plaats van 35,95 per persoon. Kinderen hebben nu eenmaal een kleinere eetlust en houden er niet van als er kruiden en groen in hun soep zit. In het kindermenu werden tevens geen warme groenten geserveerd. Ik zie graag recensies tegemoet op deze website, zowel positief als eventueel negatief. Daar kunnen we alleen maar van leren. Wel zou het prettig zijn als ze op waarheid berust zouden zijn. Met vriendelijke groeten, Paul de Corte, De Vriendschap