Op dit adres zit nu: Restaurant NEO

1. 2e Kerstdag 2013 na lange tijd weer Lavendel aangedaan. Jammer, voor een tweede keer geen goede ervaring opgedaan. We kregen een tafel aangeboden inclusief de niet genoten chocolaatjes van de vorige gasten. Deze bleven ten tijde van ons bezoek staan. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht zeer oppervlakkig van smaak. Tussengerecht, een soep, was goed van smaak. Aan het einde van de tweede kerstdag hangt er nog een (school)bord aan de muur dat reserveren voor een menu op kaarsjesavond en voor de kerstdagen gewenst is. Het lijkt wel of er geen echte aandacht wordt gegeven aan de kwaliteit zowel vanuit de keuken als aan het restaurant zelf. Achter de bar is het een grote rommel en zijn lade van kasten en andere apparatuur erg beschadigd. Op de hoek van binnenkomst restaurant, garderobe, opgang naar toilet, is een tafel ingericht voor het snijden van brood. Een ieder loopt er langs met alle gevolgen van dien.. voor mij geen brood vanaf deze tafel. Totaal voor een 4 gangen menu, inclusief een karaf rode wijn en een voorafje van een witte wijn en 2 biertjes,.......E. 123,-- Voor dit geld is er zeker een beter restaurant in Gouda e.o. te vinden.
    (Terzijde: Bij onze laatste twee bezoeken was er ook geen eigenaar, cq verantwoordelijke man/vrouw te vinden. Wel zeer ijverige jonge dames die ons op een correcte manier van dienst waren)