1. We hebben vanavond 3-gangen van de kaart gegeten. Begonnen uiteraard met een verassende amuse. Begeleid door een lekker vers broodje met boter of olie met zout kwamen onze voorgerechten. Ik had de coquilles en mijn vriend eendenlever, beide echt heel erg lekker. We hebben zelf een Franse wijn van de kaart gekozen, fles voor 37,50 was een nette prijs voor deze goede wijn. Bediening heel netjes, allert en attent. Hoofdgerecht beide Wagyu gegeten, heerlijk! Mijn vriend wist thuis al dat hij als nagerecht drop&citroen zou nemen, erg verrassend, moeilijk voor de sommelier om hier een mooie dessertwijn bij te vinden dus kreeg hij 2 glaasjes. Mooie uitleg ook steeds van haar over de wijnen. Ik ben gegaan voor de stoofpeertjes als dessert, ook goed. Espresso met wat lekkere zoetigheden erbij. Top avond, goed verzorgd, heerlijk eten!