Restaurant is verhuisd naar De Klomp 152, 7511 DJ, Enschede

Op dit adres zit nu: The Food Club

1. 1e kerstdag hier gegeten en het was een totale afknapper.
    Alles wordt met een vleeswarenmachine gesneden, het vlees was nog dunner dan wat wij op ons brood gewend zijn. Zelfs later bij het ijs was de ananas flinterdun gesneden, maar daarvoor kreeg je wel 3 hele kleine plakjes. Ik dacht ik bestel wat groente en kreeg een halve krop sla, rechtstreeks uit de kas? Super ongezellig dat je constant van die belachelijke bestellijstjes zit in te vullen. En wat wij meer dan schandalig vinden, is dat wat je niet op eet je 1 euro voor moet betalen en voor vleesgerechten zelfs 2 euro. Om verspilling tegen te gaan? Volgens mij had ik hiervoor betaald. € 32,50 pp met kerst, maar daarvoor niets extra leveren? Het ijs was gekristalliseerd en kaal, geen chocoladesaus oid, gewoon kaal. En gratis onbeperkt drinken? Ze komen de bestelde drankjes gewoon niet brengen. Wij hebben er constant achteraan moeten vragen.
    Voor ons NOOIT weer, echt jammer van het geld en helaas een tegenvaller met kerst.