Op dit adres zit nu: Renato's

1. Vrijdag 20-12-2013 hebben wij heerlijk genoten van de sfeer, het eten, de wijn en het vriendelijke personeel! Het restaurant zat tot de nok vol en toch kregen we veel aandacht van de vriendelijke bediening, die soms ook gezellig een praatje kwam maken. Ze gaven goede tips over het eten van de tapas maar ook vooral over de wijn! Wat een heerlijk flesje hebben we daar gedronken. We hadden al een geweldige avond en bestelde tevreden het laatste gerecht. Na tien minuten kwam de vriendelijke ober ons vragen of we ons dessert al hadden gekregen. Nee nog niet antwoordde wij. Hij is direct de keuken ingedoken en kwam terug met een excuus dat het wat langer duurt maar dat we het daarom van het huis krijgen!! wat een service, wat een eten, wat een top tent. Als je in Nijmegen bent, ga hier dan eten!