Op dit adres zit nu: 3 Zussen

1. We hadden gereserveerd om half 8 en het was gemiddeld druk. Veel mensen zaten al aan het nagerecht, maar wij moesten erg lang wachten op ons hoofdgerecht. (Dat kwam om kwart over 9.) Behalve op de salades die erbij geserveerd werden, want die stonden al een half uur op tafel (!). Het eten, ik had een tapasplateautje, was echt niet lekker. Alles kant-en-klaar. De borden waren ook niet echt met zorg opgemaakt. De gehele menukaart straalde weinig fantasie en creativiteit uit. Jammer, maar zorg er dan in ieder geval voor dat wat je serveert van goede kwaliteit is. Ook de nagerechten bestonden, heel saai, vooral uit ijs en slagroom. De prijs die je voor dit alles betaalt vind ik schandalig. Dat is het absoluut niet waard. Tot slot de bediening, die was ook niet al te best. Het kwam nogal verveeld en gemakzuchtig over. Glazen en borden werden bijvoorbeeld over de tafel aangegeven, terwijl je makkelijk om de tafel heen kon lopen. Al met al geen beste ervaring en wij komen zeker niet terug.

3,9