Op dit adres zit nu: De Crimp

1. Samen met vrouw en dochter heb ik vanavond hier gegeten. Ik kende dit restaurant van eerdere bezoeken. Ik heb mijn " beklag" over mijn ervaringen vanavond in het restaurant al gedaan maar ik heb de behoefte dat op deze wijze nogmaals te doen.

Gelooft u mij, ik heb nog niet eerder, en ik eet al vele jaren regelmatig "buiten de deur" , die behoefte gehad.

Wij hadden besteld een Hollandse biefstuk ( met in plaats van de bijgenoemde saus kruidenboter) en tweemaal kipsaté in wokpannetje (dat zagen we op het tafeltje naast ons en leek ons lekker). We moesten daar even op wachten, maar ja, het is kerstmarkt en we zaten lekker wat te drinken.

Uiteindelijk werd het eten gebracht. Geen wokpannetje, maar de saté op een bord met wat kroepoek en atjar erbij. De ene portie bevatte de dubbele hoeveelheid kipsaté in vergelijking tot de andere en de kruidenboter was vergeten, maar toch de andere saus waar mijn vrouw niet van houdt. En voor drie personen samen slechts een zeer klein bakje frites, hooguit 5 frietjes per persoon. Een bakje dat de dame aan het tafeltje naast ons voor haar alleen had..

Ik bestelde direct aanvullend nog meer frites, waarop gezegd werd dat dat zeer lang kon duren omdat het zo druk was..... Ik heb daarop gezegd dat we ze wel graag wilden hebben voordat het eten op was. Niet dus! We kregen ze gewoon niet meer, overigens de mensen aan het tafeltje naast ons die ook meer frites besteld hadden wachtten ook tevergeefs. Beetje frites extra, dat is toch niet teveel gevraagd en tijdrovend werk?

Taugé zat ook niet in de sate en de volgens de menukaart beloofde seizoensgroente was ook nergens te zien.

We besloten af te rekenen. We gaven toen aan niet tevreden te zijn, en met honger het restaurant te verlaten. Excuses, maar ja, wat heb je daaraan....

Daarna deed ik mijn verhaal aan een blonde mevrouw in het restaurant die mij desgevraagd vertelde dat ik dat bij haar mocht doen. Ze gaf aan het op te willen lossen, maar ja, hoe? Een biertje hoefde ik niet, we hadden gewoon nog honger ....Ja maar het was zo druk met de kerstmarkt en daar moesten we begrip voor hebben..., nou vraag ik u, ik heb toch de normale prijzen betaald en mag daar toch de normale kwaliteit en service voor verwachten.... ? Zo niet dan moet u me daarvoor waarschuwen voor ik aan tafel ga!

Echt, ik heb nog niet eerder op deze manier mijn reactie op een restaurantbezoek gegeven.

Thuis nog maar een stuk lekkere krentenwegge gegeten dat we op de kerstmarkt gekocht hadden.

De kerstmarkt was erg leuk, maar ons afsluitend etentje in dit restaurant een domper.

Mvg en succes met de kerstmarktdrukte,

2,2