Op dit adres zit nu: NADO

1. 14 december hier met 9 personen wezen eten. De jassen moesten we maar aan de stoel hangen werd ons verteld (?). We kregen de keuze uit een keuze menu A of B of a la carte, maar iedereen moest dan wel hetzelfde kiezen, een keuze menu en a la carte ging het niet worden (?). Het werd dus een keuze menu met een voor, hoofd en nagerecht. Na het hoofdgerecht je dessert kiezen kon niet dat moest vooraf (?). Alle voorgerechten werden voorzien van sla. De bestelde biefstuk was goed gebakken maar haalde zijn zwemdiploma in de saus waarin hij werd opgediend (?), dit hoort natuurlijk niet. De sla die het hoofdgerecht begeleide leek verdacht veel op de sla van het voorgerecht. Deze werd door een vriendelijke serveerster in een vol dienblad aangedragen met het verzoek dit maar even door te geven aan elkaar (?). Meer dan sla en friet kwam er niet, hier wordt de plank flink misgeslagen. Bij een menu mag je minimaal toch wel 1 warme groente aanbieden, van der Valk doet dit al 50 jaar. Tussen de gerechten door zat een periode van nog geen 10 minuten, met andere woorden of je door wilt eten (?). Voor ons is dit gewoon een luxe friettent met een hoop ongeschoold personeel die het verschil tussen satespies en garnalenspies aan de kleur weten te onderscheiden. Ons zullen ze hier nooit meer zien, met 9 personen 300 euro afrekenen voor soep, friet met een stukje vlees en appeltaart met spuitslagroom en een paar biertjes in 1,5 uur gaat ons toch wel erg ver.