Op dit adres zit nu: Villa Polder

1. J. van der Meer

Ik heb hier gegeten met een groupon voor het 7-gangen wildmenu. Toen we het imposante gebouw zagen, wisten we niet zo goed waar we moesten zijn. Terwijl we onze jassen uit deden kwam er iemand bij een bar vandaan die ons welkom heette. We moesten door het prachtige pand heen naar de andere zijde, waar een gezellige tafel voor ons klaar stond.

Als amuse kregen we een klein broodje met een heel klein beetje olijf olie en wat pesto, overigens moeilijk te eten zonder te knoeien als er geen bordje bij geserveerd wordt.

We kozen voor een wijnarrangement waarbij de aperitief niet incusief bleek te zijn. Het eten was van uitstekende kwaliteit en de wijnen ook.

Helaas moesten we meer dan 45 minuten voordat we ons vijfde gerecht geserveerd kregen, hierdoor liep bijvoorbeeld het wijnarrangement niet meer gelijk op met het eten.

Bijzonder jammer dat het personeel het niet nodig achtte om ons hierover te informeren.

De prijs/kwaliteit verhouding het Groupon arrangement is het geld dubbel en dik waard. We hebben genoten van het eten.

Helaas zullen we niet meer terug komen gezien de nogal hooghartige houding van de gastheer.