Op dit adres zit nu: En-Joi

1. Afgelopen weekend hier voor het eerst gegeten. Het was even schrikken bij binnenkomst: restaurant zat al stampvol en het was nog maar 17:15.
    Het, zeer jonge, personeel sprak ons aan met "je"; niet prettig. Ook had dit meisje een kapsel wat ik er niet fris uit vond zien; het haar hing bij wijze van spreken in de soep. Ook liepen de meiden erbij op afgetrapte sneakers. Desondanks waren ze wel vriendelijk en vlot. Het interieur vond ik matig; veel afgebladderde verf bijvoorbeeld. Keuze is uitgebreid en alles ziet er lekker uit. Met z'n allen dan ook goed gegeten en van alles wat geproefd. Prijs / kwaliteit verhouding is goed.
    Als je je instelt op een drukke avond waarbij iedereen door elkaar loopt; kleine kinderen vs jonge lui die het onbeperkt drinken letterlijk nemen, dan kun je een prima tijd hebben bij de wok van Hattem.