1. Denk de eerste beoordeling sinds de overname. Wij wilden via een groupon dit restaurant wel eens proberen. Vol verwachting met vieren op zondag 24 november hier naar toe. Wat wij kregen was niet het beloofde vijfgangen menu maar een proeverij ons inziens. Ondanks het meegeserveerde brood gingen we allemaal met trek naar huis. De kwaliteit van het geserveerde was zonder uitzondering goed. Het voorgerecht; een stukje vis ter grootte van een pink vingerkootje op een paar blaadjes sla en een krulletje saus. Soep was heerlijk en gelukkig een normale portie. Tussengerecht wederom vis gesneden in driekhoekje van twee bij twee cm met wederom beetje sla. Hoofdgerecht mag de naam niet hebben, twee stukjes kalfslende van vier bij vier cm (overigens heerlijk van smaak) klein beetje sla en twee asperges. Geen side plates. Nagerecht bestond uit drie leuke amuseglaasjes met verschillende smaakjes toetje. Gelukkig tijdens het wachten vooraf voor iedereen een stukje brood met tapenade. Het totaal van de gerechten buiten de soep om heeft de twee ons niet gehaald. Des te wranger als je om je heen mensen ziet die buiten groupon om bestellen en waar lekkere volle goed uitziende borden naar toe worden gebracht. Vervolgens ga je de drankrekening betalen die ik per ongeluk bij het vertrekken nakijk. Blijkt hierop ipv van twee glazen rose een glas en een fles te staan. Buiten de andere genuttigde drank om. Dit is bij reclamering netjes terugbetaald maar toch was dit een extra domper op een voor ons vieren zeker geen geslaagde avond. Nooit meer Rodaen. Thuis hebben we een bosche bol genuttigd om de trek te stillen.