Op dit adres zit nu: Heraklion

1. Afgelopen vrijdag prima gegeten bij dit nieuwe restaurant. Via Social Deal een 3-gangen menu gekocht voor 15 € p.p.. Daarvoor kreeg je een bordje met koude voorgerechten (3 soorten smeersels, brood en gevulde wijnbladeren) wat lekker smaakte. Daarna een schotel met 3 soorten vlees en griekse rijst. Als nagerecht ijs, baklava en slagroom. Wat ons vooral opviel wat de malsheid en smakelijkheid van het vlees! We hebben al bij best een aantal grieken gegeten, maar tot nu toe heb ik nog nooit zo'n mals en smakelijk vlees gehad! Verder het vermelden waard vonden wij de inrichting. Fris, een beetje lounge achtig (met hoge banken). De foto's op de website geven een goed beeld ervan. Aanrader wat ons betreft! Ook als je er niet met een social deal gaat eten, zijn de prijzen acceptabel. Rond de 15 euro heb je een hoofdgerecht.