Op dit adres zit nu: Cousteau

1. Tafeltjes dicht op elkaar. Duurde lang voordat er iemand van de bediening kwam. Eten matig, onvoldoende en lauw. Zaten op de tafel en stoelen links van de deur. Geen aanrader, harde stoelen zaten oncomfortabel. Niet nog een keer Wonders voor ons.

4,9

Vorige recensies van VKS

• We hebben hier gegeten. Helaas viel de klantvriendelijkheid en de bediening behoorlijk tegen. Het voorgerecht was prima en werd vriendelijk door een jongedame uitgeserveert. Echter dat ging bij het hoofdgerecht niet zo soepel. Het hoofdgerecht werd neergezet zonder bestek en de bijbestelde gerechten. Na minutenlang te hebben gewacht is bij de bar nagevraagd waar het bestek en de rest van de gerechten bleef. De jongeman kwam vanachter de bar en verzocht mijn man een toontje lager te zingen, zo erg was het toch allemaal niet. Klant is niet koning bij Wonders in Egmond aan Zee. De jongeman gaf aan ons als gasten te beschouwen. Misschien een cursus klantvriendelijkheid? Ons heeft doen besluiten om het restaurant te verlaten, de jongeman gaf aan dat wij niets hoefden te betalen als wij maar nooit meer terug kwamen. Geloof ons dat doen we zeker niet. En wellicht ten overvloedde, we maken helaas geen goede reclame. Een gemiste kans...