1. We zijn er met een hele klas geweest, 32 personen totaal. Ik had vooraf gebeld en er is afgesproken dat we € 18.50 pp zouden betalen, excl. drinken.
    Bij aankomst werd me verteld dat ze niet voor iedereen apart konden afrekenen, ik moest alles verzamelen. Drinken kon ook niet per persoon bijgehouden worden, hoewel een vriendelijk Nederlands meisje van de bediening voorstelde iedereen een viltje te geven en daarop bij te houden wat ze dronken. Toen werd voorgesteld € 21.50 te betalen per persoon, incl. twee drankjes. 10 meisjes kregen geen tweede drankje! Het bleek achteraf dat sommige jongens een grote ice tea hadden gedronken, dat telde voor 2. Wist niemand! Ik moest dus contant € 688,- verzamelen. Natuurlijk had vrijwel geen leerling dat gepast, maar wisselen konden ze niet. Zo'n restaurant kan geen 32 klanten aan!? Het eten viel me zwaar tegen! De zalm werd op de bakplaat even lang gebakken als lamskoteletten en was dus hard als een schoenzool. Alle wokgerechten werden eerst gekookt, incl. het vlees. De keuze was zeer beperkt. Verder was het niet schoon, de bar waar je aan stond te wachten bij de bakplaat kleefde van vuiligheid. Daar is een fors bedrag verdiend met minimale inzet, kwaliteit en service.
    Eens, maar nooit weer!