1. Humphrey's is qua sfeer en lekker eten eigenlijk al jaren één van de favorieten in Amersfoort. Gisteren na lange tijd niet te zijn geweest hier met 6 volwassenen en een kind aangeschoven. De aankleding van het restaurant oogt ook al jaren uitnodigend en sfeervol. Ook voor de donderdag leek het restaurant redelijk vol te zitten.

Dan het personeel, tja. Mijn ervaring met horeca is dat het keihard werken is, maar je gasten zijn je gasten en die behandel je daar ook naar (uitzonderingen daargelaten.) Enkele medewerkers zouden een goede functie in het leger kunnen bekleden. Laat ik me tot deze woorden beperken.

Het 3-gangen menu is goed te doen. Niet hoogstaand, maar alles naar z'n prijs. De presentatie van de gerechten is in orde. Zorg er als restaurant wel voor dat prijs kwaliteit niet minder gaat worden. Samenvattend; Een aardige avond gehad, maar zeker wel verbeterpunten gezien voor Humphrey's.