1. An 1152 punten

Afgelopen zondag ben ik hier gaan eten met mijn familie. We hadden op voorhand gereserveerd en maar goed ook, want het was gezellig druk.

Bij aankomst werden we meteen geholpen en naar onze tafel gebracht. Klein minpuntje hier is dat er maar 2 menukaarten waren voor 7 personen. Hoewel we niet moeten vergeten dat het een brasserie is en geen restaurant :-)

Twee mensen in het gezelschap hadden een klein voorgerecht besteld: stokbrood met kruidenboter en uiensoep. De kruidenboter was duidelijk zelfgemaakt, wat zeker een pluspunt is! De uiensoep was ook extreem lekker. Fijn bij de soep, was dat de kaas in een klein kommetje apart werd gedaan.

Verder naar het hoofdgerecht. Hier hadden we wel even op moeten wachten, maar volgens mij hing dit samen met het feit dat sommigen een voorgerecht hadden. Bovendien was het ook wel druk. Zelf had ik de goulash met kroketjes: heerlijk! Het vlees was fijn mals en lekker gekruid (hoewel het volgens mijn vriend wat pikanter mocht zijn). Verder waren nog de biefstuk en het vispannetje besteld. Ook deze 2 gerechten vielen in de smaak!

Kleine tip: ze hebben mosselen, maar dit bestel je best op voorhand (bijvoorbeeld bij de reservering) - vooral op een zondag. Anders loop je het risico dat ze op zijn, zoals bij ons helaas het geval was.

Over het interieur kan ik zeggen dat dit een erg gezellige zaak is. Tenslotte heeft het personeel ons de hele avond met een glimlach bediend.

Kortom: zeker een aanrader!