Op dit adres zit nu: HAVN

1. Begin december hier gegeten. Absoluut goed, maar beslist niet verrassend. Bediening stijfjes, geen enkel persoonlijk woord. Wij hadden een 6 gangen menu, dit werd binnen 2,5 uur uitgeserveerd inclusief amuse vooraf en koffie na! De keukenbrigade straalde rust uit, de bediening vloog door de zaak. Jammer van de gesponsorde kleding van de dames in de bediening, hoort niet bij dit niveau. Gerechten waren goed, maar enigszins flauw en beslist niet uitgesproken in de smaken. Meneer Rive stond zelf ook in de keuken, maar vertrok toen wij aan het hoofdgerecht zaten, jammer dat hij niet even zijn gezicht laat zien aan tafel, de zaak draagt tenslotte zijn naam en dat is toch ook een beetje waar de gasten voor komen. Mevrouw Rive lijkt de boel niet helemaal onder controle te hebben. Prijzen zijn absoluut zeer acceptabel. maar we betwijfelen of we voor dit restaurant nog een keer speciaal naar Hoorn rijden.