Op dit adres zit nu: NADO

1. Jan Beemden

Wij zijn reeds meermaals naar De Bengel Eindhoven lekker wezen eten maar nadat wij hadden gehoord dat de Bengel Eindhoven is uitgebreid met een extra zaal en wij zeer nieuwsgierig waren zijn wij afgelopen zaterdagavond met 30 personen daar gaan eten. Rond acht uur hadden wij gereserveerd en bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen door de gastheer en naar onze tafel gebracht in het nieuwe gedeelte van het restaurant dat perfect aansluit bij het bestaande gedeelte. Nadat wij hadden plaatsgenomen aan onze tafel brachten ze ons de kaart en namen onze drankbestelling op. Omdat wij met een grote groep waren konden we gebruik maken van de verschillende keuzemenu’s maar omdat we er als groep niet echt uitkwamen besloten we hiervan geen gebruik te maken. De kaart was zeer uitgebreid en na uitleg van de gerechten door het personeel hebben wij onze keuzes kunnen maken en werd onze bestelling vlotjes opgenomen. Ondanks de enorme drukte in en de grootschaligheid van het restaurant was de nodige stress te merken bij het personeel maar bleven ze steeds vriendelijk en behulpzaam en moesten wij niet lang op onze gerechten wachten. De verschillende vis- en vleesgerechten waren buitengewoon vers, smakelijk en aantrekkelijk opgediend alsook waren de porties ruim voldoende. Steeds was het personeel in de buurt en werden wij snel op onze wenken bediend. Bij het vragen van de rekening werden wij netjes geïnformeerd naar onze bevindingen alsook hadden wij de mogelijkheid om apart af te rekenen. Een echte aanrader voor wie lekker en qua prijs- en kwaliteitsverhouding wilt eten in een uitstekende sfeer met zeer vlotte bediening en goede service. Kortweg was het voor iedereen een geslaagde avond die zeker voor herhaling vatbaar is !