Op dit adres zit nu: Raouche

1. Kwamen hier altijd. Heerlijk Italiaans eten, maar na wisseling van de kok werd het eten slechter. Vandaag nogmaals een kans gegeven en een pizza quatro fomaggi besteld. Bij thuiskomst bij het openen van de pizzadoos blijft de gehele bovenkant van de pizza aan de deksel plakken, is de pizza koud en is de hele pizzabodem nat en week. Heb de pizza weggegooid. Slechtste pizza die ik ooit heb gehad. Erg jammer want het restaurant en de kwaliteit was vroeger top. Voor ons geen Il Ristoro meer helaas.

3,6
    1 positieve stem1 negatieve stem

1. Beste Anouk,

Afgelopen zondag 8 december heeft u een pizza een Quattro Formaggi bij ons in het restaurant opgehaald.
    We bieden onze excuses aan als de pizza niet tot u wens was, maar waarschijnlijk heeft u de pizzadoos omgedraaid en is door de warme kaas gaan plakken.
    Wij hadden graag gewild dat u ons had gebeld en deze klacht had ingediend.
    Graag wilt Il Ristoro Italiano u uitnodigen om bij ons te komen eten.
    Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

Il Ristoro Italiano

2. Giovanni
    Van restaurant

Beste Anouk
    Sinds 12 september 2011 ik ben eigenaar ,pizzabakker en kok van il Ristoro Italiano , dus alle gerechten worden van mee gemakt .
    Je zegt dat hier altijd kwam maar niemand van ons heeft jouw nooit gezien . Mijn pizza's zijn niet meer van 2 cm dik en een pizzadoos is 3cm dus kan nooit een contact met
    Bovenkant van de doos hebben .
    Omdat ik begrijp niet jouw doel ik wil je vriendelijke uitnodiging in mijn restaurant .
    Groetjes
    Giovanni

3. Giovanni
    Van restaurant

Beste Anouk
    Hoe kan een gebakt pizza die komt uit oven van 340^graden koud zijn ??????
    Zeker : heb je na half uur gegeten .
    Groetjes
    Stefano