1. Op het eten en drinken kan ik weinig aanmerken dat is gewoon goed. Wel staan er op de kaart voorbeelden die niet kloppen met wat je krijgt qua aantallen. Ook kan je gerust meer aankruisen, niemand die dat opvalt. Afgelopen vrijdag heb ik daar gegeten. De bediening was die avond ronduit triest, 3x vragen om iets wat je besteld had en er werd vers eten neergezet en ze lieten vieze lege bordjes staan. We moesten ook echt vragen of ook de lege bordjes even weggehaald konden worden voordat we verder gingen eten. Eind van de avond duurde het erg lang voordat iemand ons kwam helpen. We moesten zelf naar de balie om voor bediening te vragen voor het dessert.

We hebben ons halverwege de avond wel ongewenst gevoeld met het gebrek aan bediening en aandacht voor ons. De sushi, rijst met vis erop, waren soms wel heel klein. Lekker eten maar de bediening zit echt in de puberteit.