1. We hadden wel hoge verwachtingen na er het afgelopen jaar 2 keer goed gegeten te hebben . Deze kwamen vanavond niet helemaal uit. Het eten was goed, de tijd tussen de gangen was echter veel te lang en de gastheer gaf wat weinig aandacht aan de nog zeer jonge ober. Er waren in ons gezelschap 3 personen met een herfstmenu. Het dessert hebben we gelaten voor wat het was want na 2,5 uur wilden we wel vertrekken. Hier werd niet op gereageerd, en ze werden niet in mindering gebracht op de rekening, helaas.

Tussen de gangen door belde de gastheer met een halve meter lange aansteker met de kok om te laten weten dat hij het eten kon afleveren. Toen wij het eten na 30 minuten nog steeds niet hadden ontvangen konden wij concluderen dat de verbinding niet in orde was, of dat aanstekers niet bedoeld zijn voor gegevensoverdracht.