1. Tja, wat moet ik hier van vinden..... Toegegeven, je kunt er voor een redelijk prijsje relatief lekker eten, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. Het begint al met de knullige en amateuristische menukaart boordevol spellingsfouten (boulenaise sauce, rouwe ui, sneeetjes) en gaat vervolgens verder via de tupperware suiker- en melkhouders op tafel naar de volledig ongeïnteresseerde bediening die ofwel je opmerkingen over de fouten in de menukaart giechelend weglachen ofwel totaal niet opletten (= bruin brood in plaats van het gevraagde wit brood bij de kroketten serveren of de gast 10 minuten achterstevoren op zijn stoel laten zitten als hij wil afrekenen of nog wat wil bestellen.) De lunch die we gegeten hebben was o.k., op het verkeerde brood bij de kroketten na. Verder vond ik het beslag van mijn hartige pannenkoek wat aan de zoete kant. Daarentegen moet wel gezegd worden dat het geheel goed gaar was, iets wat ik bij collega's nog wel eens anders heb aangetroffen. Mijn advies: investeer in een goede spellingscontrole, doe wat aan de bediening en serveer suikersticks en melkcupjes bij de koffie, dan gaat het vast een stuk beter en zullen wij ook nog wel eens terugkomen.

5,9