1. Helaas voor ons geen diner bij Oud Sluis. Mijn broer heeft mij een Alliance cadeaucheque ter waarde van €500,- gegeven omdat ik hem behoorlijk geholpen heb. Deze cheque is bij Oud Sluis aangeschaft en toen is er expliciet beloofd dat deze daar te verzilveren was. Helaas moest een reservering in februari van dit jaar wegens een operatie geannuleerd worden. Daarna stonden wij op de reservelijst. In al die maanden geen mogelijkheid wat mij zeer twijfelachtig lijkt, zeker als men weet dat deze cheque onder voorwaarden aangeschaft is. € 500,- incasseren en vervolgens niet honoreren verwacht je niet van een bedrijf als Oud Sluis. Je zou denken dat dit hun eer te na is. Pertinent niet netjes en erg teleurstellend. Ik kon dit maar op een manier aangeven en dat is een 1 voor service. Over de rest mag en kan ik niet oordelen.

1. Beste Rob,

Hartelijk dank voor het aanbod maar ik wil het vriendelijk afslaan. De reden is dat ik vanmiddag een telefoontje van de dame van Oud Sluis kreeg. Dit natuurlijk naar aanleiding van mijn email die ik gestuurd had om mijn teleurstelling over te brengen.

Tsja haar uitleg was dat er duizenden mensen geprobeerd hadden om te reserveren en ze konden er maar zoveel honoreren. Lang verhaal kort, ze snapte niet helemaal dat voor mij telde dat afspraak afspraak was. Zo ben ik opgevoed en zo draaien mijn 2 bedrijven, desnoods knap ik het zelf voor mijn klanten op. Daar voel ik mij namenlijk goed bij

Ze bood mij nog aan om 6 december s'middags te komen maar ik heb geantwoord dat ik helaas niet kon en dat bovendien mijn trek inmiddels over was. Haar hartelijk bedankt voor de telefonische moeite en netjes afscheid genomen met de vraag die nu nog in mijn hoofd rondspookt; Als er duizenden willen komen genieten, waarom sluit je dan zo'n tent in een tijd dat de halve horeca ligt te stuiptrekken ?

Eind van het verhaal; Morgenavond naar Ciel Bleu, lekker de cheque inwisselen en een goed glas wijn op mijn broer zijn gezondheid drinken.

Nogmaals dank voor Uw aanbod wat ik zeer waardeer en aangeeft dat op sommige plaatsen Nederland nog niet verloren is.

Met vriendelijke groet uit Brabant,

Maarten Verschure