1. Vanaf november is het bij Lucy al kerst en dat is even wennen. Tot de kerst is er in Eesergroen een echte kerstsfeer en je kunt het als een vorst beleven. De Evening diner is een driegangendiner. Het is een proeven van echt Engelse pubgerechten. Voor verfijning moet je misschien in een andere keuken zijn, maar zeg eens eerlijk de Engelse keuken gaat daar ook niet prat op. Maar let nu op. Als amuse kregen we de Stiltonkaas. In het voorgerecht kozen we voor Game Paté en Prawn Cocktail. De skone met verse wildpate met cranberrysaus en mini-mini-appels kan ik gerust aanbevelen. Dat geldt eveneens voor het hoofdgerecht. Mijn partner koos het bekende fish and chips en zelf kon ik genieten van schorseneren, wortels, gebakken aardappelen, een oliebol zonder vulling, een gehaktballetjes en grote repen kalkoen. Zoals gezegd, niet verfijnd, maar wel lekker. En dat laatste onder de noemer Turkey Christmas Diner. Van mij mag de kerstmis wel eerder beginnen. Bij Lucy's Inn is een goede voorzet gegeven. Als toetje heb ik nog gekozen voor het favoriete dessert van de serveerster. Zij heeft smaak, dat is zeker, maar het is ook een zware Engelse taste.