1. Via de top 5 restaurants in Haarlem kwamen wij terecht bij dit restaurant. We hadden erg goede en leuke referenties over dit restaurant gelezen. Onze nieuwschierigheid was gewekt! Wat hebben wij een top avond gehad! Karmozijn is een leuk, gezellig en intiem restaurant, de tafels zijn mooi opgedekt en de eigenaar is top! Ton kan echt alles! Daar sta je gewoon versteld van... Het is net een tovenaar. We hadden een 4 gangen menu, vooraf kregen we een heerlijk amuse, later lekkere verschillende broodjes en toen kwamen de 4 gangen... één en al smaaksensatie, alles was lekker! Na de laatste gang namen wij nog koffie toe, hier kregen wij speciale bonbons bij en zelf gemaakte bitterkoekjes. Heerlijke afsluiter. Ton had alles onder controle, koken, serveren, opdekken, afruimen van de tafels, de gasten voorzien van drankjes..... Alles deed hij alleen. En zo relaxed hoe hij dit allemaal deed... Onvoorstelbaar! Dit restaurant verdient een Michelin ster! Met stip op nummer 1 voor ons!