1. Maik & Miranda

Wij komen al enkele jaren bij Santa Maria en zijn altijd meer dan tevreden. De service is uitmuntend, er wordt, ondanks vaak veel drukte, altijd gevraagd of alles naar wens is, als iets onverhoopt langer duurt of niet meer in voorraad is wordt het snel en efficient opgelost en daarnaast is het personeel altijd erg vriendelijk. Het eten is altijd heerlijk en de porties zijn overweldigend, de dag dat wij ons bord leeg kunnen eten moet nog komen zelfs! Bij het afrekenen schrikken we elke keer weer van het bedrag wat op het bonnetje staat, in de beste zin van het woord dus, want de prijs/kwaliteit verhouding is hier erg goed geregeld. Voor alle kwaliteit die je krijgt betaal je een erg klein prijsje.
    Aanraders wat ons betreft zijn de pizza taco (met heerlijke saus) en de pasta aglio e olio, maar eigenlijk is alles erg lekker. Elke keer wat anders is bij dit restaurant een zeer goede optie.
    De echte aanrader is de heerlijke huisgemaakte 'wijn', tot op heden zonder naam, maar dit heerlijke zoet/frisse drankje is een fijne aanvulling op het eten!