1. Wij wijken voortaan uit naar een andere eetgelegenheid. Het eten en de service blijkt te vaak een teleurstelling te zijn. Zo nu en dan geprobeerd, maar inmiddels zijn we er klaar mee om de volgende ervaringen:

- Thuisbezorging gaat regelmatig mis. Vaak ontbrak er iets terwijl het wel op de bon stond. De verrassing was groot in gevallen dat het wel eens klopte.
    - Een keer zelf pizza's opgehaald en toen voor niks lange tijd moeten wachten. Pizza's bleken namelijk klaar te zijn en vanuit de keuken naar voren gebracht, maar vervolgens vergeten door het personeel achter de balie. Deze pizza's heb ik uiteindelijk 20 minuten later ontvangen omdat ik zelf nog eens informeerde naar de bestelling.
    - Een keer een broodje doner kebab besteld en kreeg een klef wit zacht hamburgerbroodje met hamburger en knoflooksaus.
    - shoarma vlees is van slechte kwaliteit.

4,5