Op dit adres zit nu: Brasserie 1910

1. irene 21 punten

Afgelopen vrijdag bij Mona's gegeten met 2 vriendinnen.
    Kom er graag en vaak, maar de bediening was ineens onvoorstelbaar slecht. Bij binnenkomst werd ik al afgesnauwd ("jullie kunnen buiten gaan zitten, maar als het gaat regenen, heb ik geen plaats meer binnen"). Stokbroodje werd vergeten en er kon geen lachje meer af.
    De dame die er al jaren werkt kwam op een gegeven moment aan onze tafel met de mededeling dat ons etentje aangeboden werd door Pim. Gaaf! Om vervolgens 10 seconden later terug te komen en te zeggen:"sorry, dat was niet voor jullie bedoeld, maar voor de mensen aan een andere tafel".. Nou jaaa!
    Eind van de avond werden we onvriendelijk verzocht of we nu nog wat wilden drinken of dat we de rekening wilden (met andere woorden: wanneer zouten jullie nou eens op).
    Ik ga er van de week even langs om dit ook te zeggen, ben al jaren trouwe klant, maar ik ga er nu niet meer heen.

6,3